Co się aktualnie dzieje w naszej firmie?

Aktualności

Promocja SealPath

jako odpowiedź na pandemię koronawirusa

2020-04

SealPath: zostań w domu, pracuj z domu, zabierz firmowe dane bezpiecznie do domu!
Epidemia wirusa Covid19 z dnia na dzień zmieniła nasze życie zawodowe i prywatne. Zaczęliśmy więcej pracować zdalnie. Organizacje muszą więc zapewnić dostęp do informacji, niezależnie, gdzie pracownicy wykonują pracę. Umożliwiając zdalną pracę nie można jednak zrezygnować z polityki bezpieczeństwa. Cały czas firmy muszą chronić informacje przed wyciekiem lub nieautoryzowanym dostępem.

Rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo danych muszą być teraz szerzej stosowane niż kiedykolwiek wcześniej. Najlepszą odpowiedzią na obecne wyzwania jest SealPath – najbardziej przyjazne dla użytkownika, elastyczne rozwiązanie do zarządzania prawami dostępu do informacji: www.sealpath.com.
Więcej informacji także i na naszej stronie: kliknij [TUTAJ]

Tylko teraz i tylko do 31 maja SealPath przygotował specjalną ofertę: pakiety kryzysowe, tzw. SealPath Starter Pack w specjalnej, promocyjnej cenie:
* Pakiet 1 – SealPath SaaS Starter Pack 1, cena: 3.500,00 Euro netto,
(15 licencji SP Protector oraz dwa dni zdalnego wsparcia dla instalacji, wdrożenia, uruchomienia, szkolenia dla użytkowników)
* Pakiet 2 – SealPath SaaS Starter Pack 2, cena: 5.200,00 Euro netto,
(15 licencji SP Protector, licencja Server dla jednego File Server lub SharePoint Server oraz dwa dni zdalnego wsparcia dla instalacji, wdrożenia, uruchomienia, szkolenia dla użytkowników)

Pakiety umożliwiają efektywną i bezpieczną zdalną pracę oraz współdzielenie zabezpieczonych dokumentów nawet przez 200 pracowników. Jednocześnie organizacja cały czas ma pełną kontrolę nad dokumentami, niezależnie od tego w ilu kopiach, dokąd i jaką drogą zostały przekazane. Zawsze wiadomo kto i jakie ma prawa do dokumentu. Prawa te mogą być w każdej chwili zdalnie odebrane.

Główne funkcje i zalety SealPath Starter Pack:

  • pełna kontrola nad dostępem do dokumentów, niezależnie od miejsca ich przechowywania;
  • zdalne i w czasie rzeczywistym blokowanie lub modyfikowanie dostępu do dokumentu, także ochrona przed nieuprawnionym drukowaniem lub kopiowaniem treści;
  • opcja dodawania dynamicznego znaku wodnego (uniemożliwienie anonimowego wykonania zdjęć zabezpieczonych dokumentów).
  • ochrona przed ujawnieniem treści osobom nieuprawnionym;
  • bezpieczna wymiana dokumentów zarówno między pracownikami, jak i z osobami trzecimi;
  • brak instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników (za wyjątkiem tzw. Protektorów – 15 licencji);
  • możliwość nadania czasowego dostępu, np. po zakończeniu zdalnej pracy można zablokować dostęp do dokumentów znajdujących się poza firmą;
  • polska wersja językowa;
  • uruchomienie rozwiązania w ciągu jednego dnia, bez kontaktu fizycznego z pracownikami

 

Masz pytanie?

Napisz do nas

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zapytać, zadzwoń do nas.

Sławomir Mróz
Dyrektor Handlowy

tel: (+48) 533 885 526
e-mail: s.mroz (at) ratels.pl

Krzysztof Olszewski
Prezes Zarządu

tel: (+48) 601 143 892
e-mail: k.olszewski (at) ratels.pl

Sławomir Michałowski
Wiceprezes Zarządu

tel: (+48) 516 958 519
e-mail: s.michalowski (at) ratels.pl
RATELS Sp. z o.o.

ul.Ciołka 17 lok 105

01-445 Warszawa